Baby Glory MIB

Baby Glory MIB


I kartongen som kom ut i USA, det var en annan för Europa som finns i tidigare inlägg om Baby Blossom och Baby Applejack MIB.

I USA kom Baby Glory ut 1984 i samma set som: Baby Surprise, Baby Firefly, Baby Cotton Candy och Baby Moondancer.

Jag köpte denna från highlysoughtaftertoys i Australien via ebay för några månader sen. Jag saknar nu bara Baby Surprise. Baby Moondancer och Baby Cotton Candy hör dock till barndoms ponierna och finns också med i tidigare inlägg.



Kommentarer
Postat av: Frida

Åh en av de allra finaste =)

2011-08-24 @ 12:13:07
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Denna har jag med :) . Hon var min favorit som barn :D

2011-08-25 @ 13:23:57
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0