Paintingtime MOC

Paintingtime

Kom i samma set som Playtime och söta Musictime och den mest omdisskuterade pojkponyn Sportstime som jag för övrigt skrivit om i ett tidigare inlägg då jag har även honom MOC. 
Paintingtime sitter på ett tyskt kort vilket inte gör mig något då det inte ska förekomma någon skillnad mellan de engelska och tyska tillbehören när det kommer till just dessa School-time Ponies som kom ut 1990 och såldes ej i USA. De kom med en ABC-kam och en liten skolväska, ingen sticker eller ribbon men dock en broschyr.






Kommentarer
Postat av: moa

Nu är Dagens Blogg tävling, avslutad hos mig!

Kika in för att se ifall just du vann!



Om inte, så kommer en ny chans inom ett par dagar, kram! :)

2011-08-26 @ 22:56:28
URL: http://moathemoses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0