sommarens sista suck

Jag har sörjt sommaren hela sommaren tror jag för jag tycker den har varit katastrof i år. Iaf för oss lokalt har det ösregnat till och ifrån och de dagar de vart fint (och med fint menar jag över 26°) så har jag varit upptagen men det har blåst hela tiden ovasett om det har varit varmt eller inte. Det blåser idag med och det är otroligt irriterande för löv och björkfrön har yrt omkring på alla altaner sedan juni! Så fort man sopat så är de där igen ahh!

Näckrosorna blommar i dammen fortfarande och de är så fina.



Här är Roger III, han har sett likadan ut dvs en chinchillafärgad kanin med uppåtöron fast han har krympt för varje gång bara ;)



Det är samma med äpplena vi har kolosat mycket äpplen, jag hinner inte med. Så fort vi plockat upp alla äpplen så trillar minst 20 st ner igen och alla är inte mogna på trädet heller. Roger och alla de andra kaninerna och vi har äpplen så att vi storknar fast kaninerna äter max en om dagen och föräter sig alltså inte.


Kommentarer
Postat av: Lotta

Av någon konstig anledning vill vi faktiskt tillbaka ;) Det där med inläggen blir jag galen på, det verkar inte funka ändå..

2011-08-27 @ 19:07:51
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: Lotta

När jag håller på att fixar och trixar med designen på min andra blogg kan jag inte heller se bilder, headern ser jag men inte bilder i inlägget när jag förhandsgranskar, det är bara en tom ruta. Men när jag kopierade alla kodmallar och stilmallar mm så var allt som det skulle.. Men har du rätt höjd och bredd?

2011-08-27 @ 19:27:17
URL: http://blondiielotta.blogg.se/
Postat av: tove N.

Sv: Haha precis! Alla har ju sina egna små fixideér. (:

2011-08-27 @ 21:02:05
URL: http://towwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0