Sweet Stuff MOC

Sweet Stuff MOC

Set här var faktiskt min andra MOC pony jag köpte så det är lite mer än ett år sen från ebay och hade jättetur och fick henne superblilligt, det va så skumt att ingen annan buda, jättefin MOC ju och TE brukar va ganska poppis MOC och gå ganska högt på ebay.
Det är lite lustigt för loose på ebay är de inte värda mycket utom TTT och Mimic då men på Tradera verkar de oftast gå väldigt bra. Kanske inte senaste tiden dock då det är mest vanliga ponier som går bra nu som Bow-Tie och Applejack.

Om det är några nya samlare som läser det här nu så vill jag bara säga att det kommer upp fler Bow-Tie och Applejack m m det finns massor av dem och va gärna lite kräsna med skicket och buda inte på första bästa som kommer upp för de är inte värda de summorna dvs ni förlorar på affären om ni skulle sälja dem igen sen när ni ångrat er och kanske vill ha en finare -för den dagen brukar komma när en samlare känner så att de vill uppgradera sina ponier och då blir det dyrt, därför köper jag bara oöppnade numera för det blir helt enkelt billigare i slutändan och jag slipper bli missnöjd nästan varje gång för att jag nästan alltid hittar fel som säljaren missat och för att inte tala om alla tillbehören som kan vara så dyra och svåra att få tag i med men i MOC får du allt med från början :).



Kommentarer
Postat av: mymlplife - Jenny

Roligt att ha henne som MOC. Hon är fin!

2011-08-23 @ 18:04:23
URL: http://mymlplife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0