TLC

Här kommer en liten uppdatering ang loppis ponierna som vi fyndade på loppisen i söndags.

Idag hade jag äntligen köpt pony balsam och kunde fortsätta plattandet. Den rosa flaskan L'Oréal är perfekt balsam till plasthår, inget för riktigt hår dock.



Stackars baitiga fd Baby Sister Bright Bouquet, tänkte att Mickan kunde få henne och göra vad hon vill med, Baby Sea Shell kanske? Det vore läckert!



Whirleys ponier med mycket balsam strax innan andra plattningen -där är rosa balsam flaskan som är så bra för ponier! Jag kan också rekommendera en ny whitning tandkräm som slank med i affären idag och har provats på Windy men glömt att fota den så det kommer upp imorn.

Så var det dags att platta på 130°! Slutresultatet kommer upp imorgon -förhoppningsvis :)


Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Den där lila? Är det en katt? För i så fall har jag haft såna som barn. Rosa och blå tror jag dom var.



Sen hade jag en annan rosa också fast den var till lady lovelylocks, även de en favoritleksak som barn ;)

2011-08-31 @ 07:59:45
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0