En ovanligt väckarklocka och en hopplös dekor

Denna jättefina väckarklocka fann jag på ebay med Bubbles som motiv, har faktiskt aldrig sett just denna förr men tyvärr tickar den väldigt högt så jag kan inte använda den som det var tänkt från början. Sen köpte jag även en väggdekor med Magic Star som jag tyvärr inte lyckades med få på väggen då den inte fäste så tillslut fick den åka i papperkorgen, jättetrist då jag ahde sett fram emot den så jag kan verkligen inte rekommendera de där dekorerna.


Kommentarer
Postat av: anna

hej .. du verkar ha galet många my little pony och kunna lite om dem.. jag håller på att samla ihop lite till min dotter( samlade själv som liten men gav bort alla!!) har du tid så har jag några som jag skulle vilja veta namnen på om det nu är så att du kan dem ;)

2011-12-06 @ 23:22:00
Postat av: Night Flies

Hej Anna! Vad roligt att du kikade in på min blogg! Jag kan bara G1:or och så länge dem tillhör dem så är det nog inga problem annars finns det alltid någon på druvis som vet :) maila mig bilderna så identifierar jag dem åt dig, det kan räcka med beskrivningar också typ symbol, färg, horn, vingar osv. Mailadressen finns här i kommentaren :) Va roligt att du börjat samla lite

2011-12-07 @ 11:21:21
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0