tillbaka på ruta ett

Idag var jag med min styfarsa och kollade på lampor till i stort sett hela huset och det fanns så mycket galet snyggt och mitt i allt kom jag på att våra lampor hemma ser hemska ut -verkligen jättehemska. I går målade jag garderoben och alla kläder ligger ute på kontoret men inte nog med det, efter en månad och en vecka såg katten ut att ha läkt alla sår. Hon har varit instängd i tvättstugan med tratt under hela tiden efter veterinärens rekommendationer men idag kom ytterligare ett bakslag, ett sår hade gått upp! Ett sår som inte ens fanns där från början hur detta nu är möjligt! Så det vara bara att ta på tratten och tillbaka in i tvättis igen -tillbaka på ruta ett med andra ord suck! Detta skulle normalt ha tagit två veckor inte snart två månader känns det som. En vecka innan jul och det är bara kaos med allt, vet inte i vilken ände jag ska börja i just nu men ikväll blir det film med Whirley och jag har köpt en julklapp till henne som jag tror hon kommer att gilla -så jag får släppa allt for know.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Stackars! Har varit hos veterinären hur många gånger som helst sen i augusti.. Tappade räkningen efter 13 men fyra operationer så det borde vara ok nu..

2011-12-17 @ 18:23:27
Postat av: Night Flies

oj fyra operationer va jobbigt! ja man tycker ju ganska synd om katten som måste vara så isolerad hela tiden och jag trodde verkligen det skulle vara bra nu men håller tummarna på att det bara handlar om dagar nu hon e ju van att vara ute annars så :/

2011-12-17 @ 18:59:13
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

Hej finis ;) Hoppas att du har haft en bra helg! :)

2011-12-18 @ 20:19:42
URL: http://sense.webblogg.se/
Postat av: Chayenne - En av Sveriges skönaste unga mammabloggar.

sv: jodå, det har varit bra här med :D

Åh naijs med julstök! Har haft det bakom mig alldeles nyss ;P

2011-12-18 @ 23:10:00
URL: http://sense.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0