Dagens Pony: Baby Valentine

Baby Valentine

Kom med en tvilling och de kallas Valentine's Day Twins. Kom enbart ut via mail order och kan vanligtvis gå ganska högt men de kom inte ut som traditionella mail order ponier utan var bara tillgängliga genom ett företag kallat Current. Min är köpt från ebay från mlp säljaren allgoodstrading.
Det är oklart om den hade några namn men förslag på denna vita är: White Baby Valentines Pony , Red Rainbow och Rainbow Heart.
De ska ha varit tillgängliga 89-90. Man kan ibland hitta dem antingen packade i påse tillsammans eller bara den vita i en påse och detta beror på att hon släpptes först själv och sen kom hon med sin lila tvilling men den lila bör också finnas själv i påse men har dock aldrig sett henne själv som MIP (de andra har jag dock sett). Enbart satin ribbon medföljde.

Satin Ribbon: Rosa



Obs! På bilden har hon fel hårband! Jag hade så bråttom vid fotograferingen att hon fick Baby Lickety Splits ft hårband och det är nu åtgärdat men jag saknar alltså fortfarande Baby Valentines rosa hårband.


Kommentarer
Postat av: mymlplife - Jenny

Åh, jag gillar verkligen Valentine! ^^

2011-07-22 @ 20:17:18
URL: http://mymlplife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0