Dagens Pony: Confetti -Wedding Bells

Confetti


Wedding Bells 1985 Year 4


Den söta lila ponyn kom med en hel uppsättning bestående av en vacker brudklänning med slöja och krona längs upp samt vita skor. Hon hade passande nog en ljusblå blombuketts borste, vit hair ribbon och puffy sticker samt givetvis en diamant ring! Men detta var enbart i Europa.

Någon brudgum fanns aldrig åt henne utan det kom långt senare i form av Tux 'n tails fast då åt nästa wedding pony Satin 'n Lace.
Confetti i USA kom i posey posen men då på card och helt utan bröllops tillbehör för hon inkluderades in i rainbow ponies setet second edition.
Min Confetti är från min barndomssamling och jag fick henne av mina föräldrar, det var mamma som valde henne för hon föll för hennes vackra outfit.

Tillbehör: Ring, klänning, slöja, 4 st skor och puffy sticker.
Borste: Blå blombukett
Satin Ribbon: Vit



Bilden blev återigen väldigt gul.



Hennes skor, slöja och klänning





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0