Dagens Pony: Surprise

Surprise


Unicorns and Pegasus Ponies 1985 Year 4


Kom i samma set som: Sparkler, Skyflier, Heart Throb, Powder och Gusty.


En utav de mest vanligaste förekommande ponierna iaf i serierna (tidningarna alltså). Surrpise är en utav fest fixarna i Pony Land (senare kom ex Tutti Frutti ). Denna köpte jag på Tradera och det stod att den var som nyöppnad och för en gång skull så stämde det -de brukar sällan göra det annars. Hon hade dock skriver under hoven och det syntes på kanten med stark rosa tush hua! Men men basironen har nu efter ca 6 månader tagit bort allt men det är mycket viktigt att man har dem undanstoppade från ljus annars blir det nämligen gult och det går inte att få bort sen! Hon såldes inte heller i UK vilket gjort att hon var väldigt populär bland brittiska samlare. Kanke dem försökte att kompensera det med att ta fram Honeycomb då det enda som skiljer den åt är hårlängden på manen och att den är rak och inte lockig samt att Honeycomb's symboler föreställer bin istället för ballonger annars är de identiska. Surrpise kom även ut som So Soft i USA. Detta set kom med puffy stickers.

Kam: Lila månkam
Satin Ribbon: Lila



En bild från förra året på henne för jag orkade inte packa upp henne igen och jag saknar tyvärr hennes tillbehör för jag köpte fel åt henne.

Surprise's backcard




Backcard bilden är lånad av Lady Twilight


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0