Juli 20, 2011

Här kommer äntligen bilder på fina Cupcake som Mickan deflockat åt mig. Hon är verkligen jätteduktig och tålmodig som orkar hålla på men jag kan verkligen rekommendera henne och hennes alisas är Fudji_blomma på Druvdalen ifall det är någon som vill ha en pony deflockad. Hon har även gjort mig Truly som finns i tidigare inlägg här på bloggen (det är bara att söka) och jag har även Ribbon på gång från henne samt att jag har planer på att skaffa en Paradise deflockad också -men sen får det nog va bra med det. När jag väljer ponier till deflocking så ska de va risiga men de måste ha sina orginallockar kvar vilket de haft men jag har lockat till Cupcake lite extra och tuchat upp hennes kindroser och sen är det givetvis ponier jag ville ha som liten med trodde de var utan päls och därför vill jag ha just dem utan.

Sunspot har jag plattat och hennes hår håller på att torka så bilder kommer inom kort.
 
Imorgon ska jag och Whirley till stranden med hundarna och det ska verkligen bli kul och har vi tid så hämtar vi ut Whizzer senare ;)

Tack ni som svarat i föregående inlägg men kom igen nu alla ni andra! Jag vet att det finns en hel bunt med samlare och andra som inte svarat än!

First impression last




Och här står nu Cupcake tillsammans med mina andra display ponier. Mickan har gjort alla utom Baby Paradise.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0