Juli 29, 2011

Nu kommer MLP avsnitt att poppa upp under några dagar istället för DP -jag har nämligen bara en loose pony kvar att presentera från min samling om man räknar bort deflockade som jag visat bilder på i tidigare inlägg (Cupcake och Truly) men gör ingen DP på dem -det är nämligen min spanska Gingerbread som är kvar men den som väntar på något gott väntar aldrig för länge så missa inte det! ;)
Efter det kommer vi in på mina MOC ponier som vi får se hur jag gör med som DP. Troligtvis slänger jag bara upp fram och baksida på carden och boxarna och skriver nog väldigt lite om dem om det inte är något specifikt och roligt som jag vet om just dem förstås men en del av dem har ju redan vart uppe så...

Idag har jag bara mockat åt kaninerna, gjort rent soptunnorna (usch) och börjat rensa i poolen men ska fortsätta med det imorn samt påta i trädgården -om det bara kunde sluta blåa i denna blåshåla!

Jag har även försökt mig på att designa bloggen som att fixa en bakgrundsbild och header men det verkar inte fungera på min blogg trots att jag gör allt som står i instruktionerna (är ju inte helt ovan med koderna heller). Det som händer är att allt fungerar och blir jättefint MEN alla andra tidigare publicerade bilder i samtliga inlägg försvinner! Vad beror det på? Någon som vet hur man kan åtgärda det? Vad som görs fel? Jag skulle bli hur glad som helst om någon kan hjälpa mig med det.
 
Imorgon har jag samlat i 2 år och tanken har slagit mig att nästa år så firar MLP sitt 30 års jubileum! :D -undar vad Hasbro ska hitta på för kul till det?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0