MLP -This is it!

Min blogg handlar till störta del om My Little Pony (MLP) och lite om mina hoppkaniner men jag vet att jag skulle kunna göra min blogg så mycket intressantare om jag skulle delge mitt verkliga liv (jag har allvarligare funderingar att gå tillbaka till sport bloggandet eftersom att det finns få duktiga sportskribenter  som verkligen genuint kan sin sak i detta avlånga land FAKTISKT!) men jag vill inte det pga utav många olika anledningar. På min höjd "hänger" jag ut mina djur men ni ska veta att även det känns oerhört svårt för att illvilliga människor finns överallt oavsett vem man är (varför inte se till människan för den det är inte och inte vad den gör?) eller vad man gör då jag vet att många storbloggare det finns är där ute och som ständigt råkar ut för dessa...jag önskar att dessa kunde förstå att detta faktiskt gäller alla bloggar (efter ha jobbat lite inom media) att ni ska förstå att oavsett vem, så är det en väldigt liten del av en människas liv man tar del av och många bilder är bearbetade osv. Kom ihåg, det är bara du själv som skapar din egen blogg och din egen verklighet så var försiktig med vad du önskar dig, för det kanske blir din verklighet....en dag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0