Ponyfesten

Igår hade vi ponyfest och det blev lyckat och väldigt roligt tycker jag. Väldigt kul att de flesta kunde komma och tack alla för att ni kom! :D Synd bara att Aragon reagerade som han gjorde mot westien Zeb och det tog en timme av skrikande från Aragons sida innan vi lyckades komma i ordning (med Mickan som hundtränare åt Aragon) för att kunna börja grilla och sedan även ett dopp, well, iaf jag och Jennifer var modiga nog att kasta oss i...eller jag skrek mest och tänkte att det var bra för hyn med kallt vatten haha! Det kunde ha varit bättre väder dock.


Zeb i Jacks hage - han är så otroligt söt lilla Zeb



Mickan har deflockat min Cupcake som blev hur fin som helst! Jag ska bara styla henne lite och sen ska jag lägga upp fler bilder på henne. Mickan är så otroligt duktig på att deflocka och fylla i symboler (jag står inte ut med aceton ångan så för mig är det guld värt). Vi har också upptäckt en annan sak mellan SS och NSS Cupcake att det inte behöver vara eyelinern som diffar utan ögonfärgen! Vi ska lägga upp en litet inlägg om det sen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0