sunspot

Jag budade hem Sunspot väldigt billigt nyligen och då kanske ni undrar varför jag budade på en lose pony? Just henne vill jag ha lose som display pony pga att solfläckar är mitt sora intresseområde vilket inte helt osökt leder mig in på nätsa ämne men först undrar jag om någon handlat av henne tidigare? Det stod att pony ska vara i perfekt skick vilket jag tvivlar på -nu är inte det hela världen då den var så billig och ska stå framme men ändå. Jag tror håret var lite blekt och tinslet såg lite skrynkligt ut men vi får väl se. Jag tänker skriva några inlägg om Maya eftersom att många verkar goes bananas på det här. Jag ska försöka bena ut det lite kortfattat och mycket förenklat men jag förstår att det kan vara förvirrande. Dock kan jag redan nu säga att det är en stor tolkningsfråga, deras tidsräkning tar slut nu i oktober 2011 och inte 2012 -hur det kommer sig ska jag bl a försöka förklara.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0