Juli 2, 2011

Idag har jag varit på String Konferensen och det var givetvis oherhört intressant och inspirerande. Jag sprang givetvis ifrån kameran men det hade inte blivit bra bilder iaf då jag lyckades få en plast på balkongen och alla var så små och söta där nere. Stephen Hawking kunde inte komma pga sjukdom men hans dotter Lucy Hawking dök upp samt att Andrei Linde fyllde i, emellanåt kördes hans föreläsning bandad med en bildvisning.  Jag skrev ju fel i förra inlägget angående detta, det var inte Musikens Hus utan i Universitets aula såklart och vi hade tur att några inte kom (säker pga av att Stephen inte kom) och då fick vi plast i aulan istället, tur i oturen kan man säga där...jag hoppas verkligen att Stephen återhämtar sig.
Både Brian Green och Andrei Linde hade jättebra föreläsningar med en hel del roliga inslag och anekdoter.
Sen åkte jag hem och bada :D




Kommentarer
Postat av: Madeliene♥

Som tack för att du röstade på min klänningdesign så blev du länkad! här är inlägget http://maadeliiene.blogg.se/2011/july/lankningar.html ha en fin kväll! kram

2011-07-02 @ 19:47:34
URL: http://maadeliiene.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0