Vilken pony?

Vilken pony tycker ni är finast ur detta set? Och alla kan svara oavsett om ni är insatta i MLP eller ej :D och ni kan svara anonymt om ni vill. Själv har jag svårt att välja men jag tror att det är Streaky ändå men Ringlet och Raincurl är också väldigt fina.





Och av följande vilken är er favorit?
Stargazer (newborn, saknas bild), Baby Cuddles med buggy (på bilden) och Baby Susie (saknas bild).
Jättesvårt. Baby Cuddles är sällan populär men ett komplett set i fint skick är bedårande! Den söta vagnen med spetsar runt kanten och inte att glömma, ett utav de äldsta playseten (1983). Newborns är väldigt söta tycker jag och Stargazer har ju astro tema :). Att hitta Baby Susie med den lilla hunden är ju alla samlares dröm.





Och vilken är er favorit i Baby TAF setet?
Har ni tänkt på att Baby Sweet Tooth och Baby Up, Up, and Away är enhörningar fast mammorna med samma namn inte är det? Och att Baby Milky Way är en pegasus iställer för som mamma Milky Way en enhörning?
Jag kan inte välja alla är lika fina! Kanske Baby Sugarberry och Baby Dancing Butterflies är finast...men nä, Baby Love Melody och Baby Up, Up, and Away är också hur fina som helst.



Eftersom att jag inte äger någon utav dessa har jag fotat från G1 Collector Inventory boken.



Bilderna gör inte ponierna rättvisa när de är som nya, ponierna på de flesta bilder är i ganska slitet skick tyvärr och många saknar sitt rosa hår som fallet är med Raincurl och Streaky som ska ha rosa slingor. Personligen hade jag nog varit lite kräsnare med urvalet av ponier och sökt hos mint samlare när det kommer till att illustrera en hel MLP bibel som denna -då måste allt vara korrekt.



Kommentarer
Postat av: Frida

Hej Bella! Jag ska svara på dina frågor! Mina favoriter är Streaky, Baby Cuddles och Baby Up, up and away! Streaky för att jag gillar enhörningar och den posen, Baby Cuddles för hennes färger och den supersöta posen, och Baby Up, up and away för att jag älskar den posen =) Baby Sweet Tooth är iofs också himla söt men Baby Up, up and aways färgkombination är coolare =)

2011-07-20 @ 14:00:28
Postat av: mymlplife - Jenny

Raincurl (faller lätt för vita ponies) sen så Baby Cuddles. Och utav dom sista så: Baby Sugarberry eller så Baby Sweet Tooth, svårt att välja där^^

2011-07-20 @ 22:57:44
URL: http://mymlplife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0