Dagens Pony: Baby Tic Tac Toe

Baby Tic Tac Toe

Baby Ponies with First Tooth 1986 Year 5

Kom i samma set som: Baby Lickety Split, Baby Fifi, Baby North Star, Baby Bouncy och Baby Quackers

Den här baby ponyn köpte jag själv när jag var liten samtidigt som jag också köpte Baby Lickety Split och Baby Fifi samtliga i First Tooth setet. Alla i setet har en tand som sticker ut och de hittas oftas med skrap i tanden för att barnen borstat tanden med den tillhörande tanborsten i plast. Baby Tic Tac Toe förekommer ganska mycket i serierna tillsammans med andra baby ponier.
Något som är värt att notera är att dessa för det mesta såldes i box med många tillbehör till men jag fick enbart Baby Likcety Split i box med samtliga tillbehör medan Baby Fifi och Baby Tic Tac Toe kom på card med enbart en tandborste som tillbehör. För bilder på en MIB Baby Tic Tac Toe kika in på Baby Sugarberrys sida som ligger under Länkar här på bloggen, klicka sedan på Mein Kleines Pony och sedan på Mein Sammlung/Collection och sedan på G1 MOC MIB och skrolla ner en bra bit.  Hennes färg är mer orange/gul än gul i jämföresle med mamman som presenterades i ett tidigare inlägg.
När det kommer till färgerna på stack toy har säkert några av er märkt att det finns en mängd olika färgkombinationer och jag kommer att skriva om detta lite längre fram.

Tillbehör (on card): ljusturkos tandborste.
Tilbehör (i box): Stack toy, ett tygkuvert med tandkort, en ljusturkos tandborste, en grön tandkräms tub och en blöja.

Kam: Rosa anka
Satin Ribbon: Vit



Ljuset har hamnat på huvudet och det ser ut som att hon har nyansskillnad mellan kropp och huvud men det är som sagt ljussättningens fel.

Baby Tic tac Toe's backcard


Backcard bilden är lånad från My Little Wiki


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0