Dagens Pony: Leaper

Baby Leaper

Playtime Baby Brother Ponies 1988 Year 7

Kom i samma set som: Baby Countdown, Baby Drummer, Baby Waddles, Baby Paws & Baby Racer

Den här har jag köpt på Tradera men han är ursprungligen köpt på ebay (såldes enbart i US setet och ej i UK), Baby Leaper och Baby Racer hör till dem två ovanligare i detta set medan Baby Paws och Baby Drummer är de allra vanligaste är Baby Waddles och baby Countdown medelsvåra att få tag på i synnerhet Baby Waddles som inte dyker upp allt för ofta på auktion. Förklaringen till Baby Paws och Baby Drummer (de enda två från det setet som såldes i UK) är vanligare ligger troligtvis i att de såldes i UK i ett annat set tillsammans med Fancy Pants Baby ponierna. Samtliga i setet har både kindroser och fräknar samt vridbart huvud. Inga stickers medföljde till dessa.
Jag kunde tyvärr inte hitta något backcard till honom och ganska lite information finns att tillgå då jag aldrig sett honom i några serier men det finns säkert.

Tillbehör: Ljugul tallrik, rosa sked, bandana med rosa/vita ränder och en xylophone som är blå, lila och rosa med turkosa hjul och en grön/gul klubba till xylophonen.
Kam: Magenta sportbils kam
satin ribbon: Gul

 


Kommentarer
Postat av: kickan34

jag blir glad av din blogg! Flufffluff o neongröna hästar! ;ys! Kramar på dig! :)

2011-06-15 @ 00:29:42
URL: http://kickan34.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0