Glad Midsommar!

Nu kommer det nog att vara lite tyst i bloggen ett par dagar fram över så jag önskar er en riktigt Glad Midsommar och hoppas att ni alla har det riktigt trevligt! :D



Och så har jag fått hem My Little Pony boken G1 Collector's Inventory! En bok som jag kan rekommendera alla MLP samlare men även för den som bara vill ha lite nostalgi. Boken täcker alla USA sålda i såväl affär som via mail order.



Jag har bara skummat i den lite men kan redan nu påpeka att vissa angivna färger på ribbons och kammar/borstar varierar beroende på vart ponyn såldes -dessa är enbart för USA sålda och i några fall är jag tveksam till att det blivit 100% rätt (man får tänka på att boken trycktes 2008 också) men med det sagt vill jag dock reservera mig för att varianter i form av färgnyanser på tillbehören kanske även förekom inom USA.


Kommentarer
Postat av: Karolin

Alltså. Jag älskar MLP!

2011-06-25 @ 19:57:12
URL: http://cutethoughts.blogg.se/
Postat av: Anonym

Din blogg är så härlig :D Fortsätt i samma stil!

2011-07-01 @ 08:39:06
Postat av: Night Flies

Oh tack så mycket! va roligt att höra :D

2011-07-01 @ 13:13:07
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0