Juni 13, 2011

Igår vann jag Baby Applejack MIB yay! Det trodde jag aldrig att jag skulle göra med tanke på hur högt hon gick förra gången och att Summer of Joy skulle komma och buda över i sista minuten ;) Självklart kommer en bild när hon väl anländer.
Och så har jag äntligen beställt boken My Little Pony G1 Collectors Inventory -Jag vet! Jag har samlat i 2 år och har den inte än, en bok som täcker alla US sålda och som är ett måste för alla MLP samlare -en riktig MLP bibel med andra ord. Oh jag vill att boken ska komma nu men Amazon brukar vara supersega med leveranserna tyvärr däremot var den ganska billig.


Kommentarer
Postat av: Visa for Uzbekistan

Thank you very much for that splendid article

2013-03-15 @ 07:12:43
URL: http://travel-in-uzbekistan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0