Ponyfest

Ponyfest


Lördagen den 16 juli 14.00


Så här precis en månad innan ponyfesten ska hållas så har jag börjat kika lite på menyn. Jag har bestämt mig för följande:


Jordgubbssallad
Kommer dock att byta ut hasselnötterna mot cashew och mozarellan mot ett vegetabiliskt alternativ dvs en feta utan löpe.



Grillspett

Med vegetarisk Chorizo och sojakrov, små salladslökar, paprika, halloumi och champinjoner.
Men jag vet att Mickan inte gillar Champinjoner så jag gör några utan.


Grillar ajvar relish

Paprika, aubergin, chilli.

Som rosévin kommer jag nog att välja Chill Out bara för att den är rosa :)


Dessert

Vanilj havreglass med mörk choklad och jordgubbar
Jag lovar det är jättegott! :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0