Ponymöte hos Whirley

I lördags hade vi i Uppsala gänget ponymöte hos Whirley, alla utom Fudji_blomma var med.

Det var verkligen jättetrevligt och det är så kul att vår lilla grupp växt lite. Whirley hade ungefär 100 ponier (lite mer) och de var så fina. Det fanns riktiga godingar där, som för att bara nämna några, Cool Breeze som jag så gärna vill ha och från hennes barndoms samling alla Baby Jewellery ponisarna kompletta med sina tilbehör!
Whirley hade också något som jag tror hon är ganska ensam om i Sverige och som jag med många andra samlare så gärna vill ha och nu tänker jag avslöja vad det är: det lavendelfärgade drömslottet! Och det är så jag fått mitt udnerbara bildmaterial som ska läggas ut i det kommande reportaget om båda Drömslotts versionerna.
Här nedan kan se lite bilder från Whirleys samling.





Kommentarer
Postat av: joanna-ATT LEVA MED ASPERGERS SYNDROM!

svar: kul att du ville vara med i dagens blogg en vinnare är nu utsedd gå in och se om de var du:) om de inte var de så passa på att anmäla dig till morgondagens tävling och ha en chans till:)

Ett tips är att lägga till mig på bloglovin eller bloggkeen så ser du direkt när det kommer upp nya tävlingar:)

Om du säger till när du lagt till mig så lägger jag till dig med:)

kram

2011-06-08 @ 20:38:57
URL: http://domkallarmighannes.com
Postat av: Lina

hej! menar du det "slottet" på första bilden? med pinglan i? jag har ett likadant som bara står och dammar här hemma.. mvh

Svar: Hej Lina,
Nej det är skolan men är ganska eftertraktat det med. Lägg ut det på Tradera om du vill sälja det :)
Night Flies

2013-07-22 @ 13:42:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0