Samlar, samlar inte

Jag gillar många set och i stort sett alla poser med My Little Pony men jag har några set jag absolut inte samlar på och de är följande:


Beddy Bye Eyes
Utom Baby Frosting, Baby Sleey Pie och baby Sundance som bara finns som BBE.

Pony Friends
Personligen tycker jag inte att de har så mycket med ponisarna att göra då jag aldrig sett dem i serierna men det kanske finns -har väldigt svårt att få in dem i Pony Land iaf.

Soft and Sleepy Newborns
Tycker dem är ganska fula.

Dance 'n Prance Ponies
Jag gillar dem inte alls med sina uppvridbara stora knappar på bröstkorgen.

Glitter, Proom Queen, Sweetheart Sister, Pretty, Sundazzle & Sweet Kisses Ponies
Tycker dem ser ut som G2:or, har aldrig gillat någon av dem.

Pony Birde & Bridal Beauty
Samma som ovan.

Ballerina Ponies
Usch! Tycker om Baby Ballerina Ponies däremot.

Precious Pocket Ponies
Vad tänkte Hasbro på?

Princess Ponies thrid set
Dem måste va drag queens ju!

Secret Surprise Ponies
What?

Teeny Tiny & Teeny Tiny Twins Ponies
Ännu fler ailens

Colorswirl Ponies
suck

Fancy Mermaid Ponies
Ponisar näe!

Sweet Talkin' Ponies
 Hasbro spårar ur ännu mer

Goldilocks
Typ G2:a varning igen!

Och sen den där mamman med två bebisar vet inte ens vad de heter om det bara är Mamma med twins eller nåt som de följde med en säng till och man kan öppna magen på henne så att bebisarna trillar ur -usch, kan man hitta något fulare? Alla verkar tycka att setet är så sött men det är så långt ifrån MLP man kan komma -är det ens MLP?

Och jag samlar inte på Petite Ponies, Mummy Charms, Dream Beauties och Li'l Litters and Nursery Families samt inga Plush Ponies utom Lickety Split som jag vill ha.


Har ni några set som ni inte samlar på? Berätta gärna vilka det är! :)


Kommentarer
Postat av: Retrophilia

Många sets som fanns med där som jag gillar, colorswirls bland annat! haha. De sets som jag skulle köpa absolut sist är beddy-bye-eyes baby ponies, sweetheart sisters (proom queen osv.) och ballerina ponies.

2011-06-30 @ 21:01:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0