Dagens Pony: Starflower

Starflower

Rainbow Ponies 2nd Edition 1985

Jag köpte henne för nästan 2 år sedan på Tradera utav en säljare som inte var MLP samlare men hon är i otroligt fint skick utan några åldersfläckar! Ska man vara riktigt petig tycker jag att hennes glittriga stjärnsymboler inte är perfekt tryckta från fabrik men hon har inget glitterloss. Kindroserna kanske är en aning svaga från fabrik.
Borste & Kam: Lila regnbågs borste & original kam
Satin Ribbon: Ljuslila



Starflowers backcard



Backcard bilden kommer från Lady Twilight


Kommentarer
Postat av: kickan34

hej! DEN ljusblåa var jättefin, älskade oxå dom som liten, men hade bara en enda, gul tror jag att den var! Jag kommer dock ihåg att jag målade läpparna på det, med rött läppstift! ;)

2011-05-19 @ 22:16:06
URL: http://kickan34.blogg.se/
Postat av: mymlplife - Jenny

Åh vilken fin Starflower, vill också ha henne i min samling :)

2011-05-19 @ 22:49:37
URL: http://mymlplife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0