Inventering

Under tiden medan jag håller på att inventera i MLP samlingen har jag hittat annat som kan också kan vara av intresse. Dessa otroligt söta Lady Lovely Locks katter. nej, jag samlar inte på dem men hade dessa två kvar sen jag var liten. Jag öppnade dem när jag var liten men upptäckte att de doftade och eftersom att jag inte ville att det skulle försvinna så stoppade jag tillbaka dem illa kvickt, sen dess har de varit i kartongen så de är nästan MIB hihi.
Vi har nästan betat av en kartong av loose ponier till Dagens Pony men det är 3 st ponier kvar i den och sen ytterligare 7 st kartonger och alla MOC/MIP/MIB:s samt en mängd ribbons som ska sorteras och jag tror inte ens att jag har ribbons till alla samtidigt som jag säkert har köpt på mig ribbons som inte tillhör någon utav mina. Nu har jag iaf tagit ut 4 st kartonger till som står i temperering för att komma någon vart, annars kommer detta projekt att ta månader -no kidding! Det är faktiskt så att jag skulle behöva en anställd -serious. Jag har inte så mycket tid framöver och är man två och betar av allt så skulle det nog "bara" ta en hel dag. En kan plocka fram och fota och en kan kolla av i listor, böcker och hemsidor vems ribbon som är vems (alla dessa nyanser!), kolla back cards samt bläddra i serier efter stories m m då skulle det gå betydligt mycket snabbare för alla dessa steg tar otroligt mycket tid när man måste göra det själv och att hela kontoret är invanderat av leksaker gör att det bra känns än mer kaotiskt.

SunnySoft & PeachyPuff








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0