Maj 15, 2011

Deppa inte ihop. Det gör ont att se hur besvikna många är nu. Tänk istället på hur bra placering det är. Så bra placering har inte Sverige haft sedan 1999 då Charlotte Perrelli vann. Sen dess har det bara varit rena botten placeringar, förrutom med Carola -06 då hon slutade som femma och glöm inte att vi inte ens kom med förra året. Från det, till en 3:e plats är sannerligen inte fyskam! Tänk, den enda låten jag minns från Eurovision år 2000 var just en 3:e plast låt, det lettiska bandet Brainstorm med sin låt My Star för att jag helt sonika tyckte den var bra.
Well, nästa år skickar vi Danny med en lika välproducerad men inte så plagierad El Club -då kommer det att gå hela vägen hem :)
Idag regnar det här, regnar det hos er också?
Jag tänkte passa på att titta igenom några gamla vhs filmer som jag hittat i förrådet från när man var liten. Ska bli väldigt spännande och nostalgiskt att se vilka serier och filmer som finns med på dem -med originalrösterna! :D
Idag är det final i Hockey VM och Sverige är med -det är allt annat än dåligt!
Trots att det regnar så är det väldigt vackert ute med alla träd som står i blom, jag minns när man var liten, då blommade det inte i våra regioner förrän vid skolavslutningen i juni.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0