Chester

Idag var jag in till veterinären med Chester och jag var tvungen att ta bort henne. Hon var med om en tragisk olycka nu under helgen då hon halkade och bröt ryggen. Hon hade extrem otur men veterinären sa att tyvärr var denna typ av olyckor var jättevanlig bland kaniner, det är första gången det händer några av min kaniner. Jag var till Uppsala Veterinärmottagning och de hade gjort så fint med en filt och tända ljus och de var så otroligt gulliga och tröstande. Jag va till dem första gången förra året med våra katter som skulle kastreras och jag måste säga att det är den bästa mottagningen jag någonsin vart till. Man känner att de är genuina både mot djuren och människorna.
Chester är mamma till Paris och Newton.

Tack Chester för din tid här med mig.

Jag måste nog ta en time out, inte bara från bloggen utan från allt annat som tar upp min fokus just nu, jag ska släppa allt annat runt omkring och ta tag i exjobbet och det jag har kvar nu och ge järnet. Jag trodde inte bloggandet skulle ta så mkt tid men ibland har det gjort det, eller ja kasnke inte tid (skriva tar ingen tid för mig men men ni fattar) men den har tagit värdefullt fokus från mig, jag blir disträ och det samma gäller samlandet, det hamnar på hyllan ett tag nu fram till december iaf och då kommer jag va tillbaka igen men nu bannlyser jag mig själv från allt vad internet heter. Jag har bara mitt open case på ebay att sköta ett litet tag fram över annars blir det inget mer. jag ska dock publicera ett eller två sista inlägg imorn och sen blir det alltså uppehåll fram till december då jag återkommer med allt jag fått in under denna tid (jag köper inget mer nytt nu) och massa massa jul! :D

Tack alla fina och gulliga som hängt med och läst och kommenterat så fint under denna tid, jag hoppas
att ni kommer att finnas kvar om drygt en månad igen -och kom ihåg, ni är så söta allihopa, ni är bäst! :)

See you!!


Kommentarer
Postat av: Mickan

Så ledsen för din o Chesters skull :( Usch... Inte något roligt. Mår du bra? Om du vill o har tid någon dag kan vi ses o prata till en fika? Blev sjukskriven till den 20. Jobbade igår, men det kändes så fel.



Kram på dig <3



Vila i ro, Chester!

2011-11-08 @ 06:11:12
Postat av: Jessica Å

Oj stackars Chester.. :(

2011-11-08 @ 09:04:37
Postat av: Jenny

Vad tråkigt med kaninen.. :( Jag förstår det med en paus lika så med bloggandet. Det är därför min blogg går som berg- och dalbana. Jag tror det är bra att man ger sig själv pauser. Hoppas det kommmer kännas bättre för dig senare. Kram!

2011-11-08 @ 14:33:47
URL: http://mymlplife.blogg.se/
Postat av: Retrophilia

Vad tråkigt :( Det är alltid lika jobbigt när det händer något med ens kära husdjur. Vad fint gjort av veterinärerna att tända ljus och så.



Jag trodde inte heller att bloggandet skulle uppta så mycket av min tid, så jag förstår hur det känns! Men så länge man tycker det är roligt och inte känner att det är ett tvång så går det ju bra. Men det är lätt att man fastnar.

Hoppas att det löser sej med säljaren på ebay!

Ha det så bra så länge!

Kram

2011-11-08 @ 19:43:59
URL: http://retrophilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0