jag och Maggie i Pan Am lite av en fejk just like me

Jag älskar serien Pan Am som går på tv3 just nu och bestämde mig därför för att betsälla hem en av Pan Am väskorna, de var slutsålda i Pan Ams butik men fanns på ebay dock mycket dyrare samt tull på det bör tillgäggas. De finns i flera modeller och färger. Så ni som har följt serien, vilken karaktär känner ni igen er mest i? Egentligen är det en konstig fråga för tv serie karaktärer är ju oftast extrema åt ett håll bara och oftast känner man igen sig i flera men detta är mest bara på skoj (som i Desperate housewives, där måste jag nog tyvärr säga att jag är mest som Bree till allas stora förtret haha).
I Pan Am känner jag mig som Maggie -she's fejk just like me haha! Nej skämt och sido det finns många sidor där som bygger på något annat hos henne som jag kan dra liknelser med -Så vem är du i Pan Am?


Alla känner sig fejk ibland.

http://www.tv3.se/pan-am

Pan Am väska


Kommentarer
Postat av: Flygvärdinnan

Vilken söt blogg du har! :)

Jag är nog en blandning av alla fyra flygvärdinnorna. ;)

2011-12-01 @ 11:32:38
URL: http://www.flygvardinnan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0