Lightning flyttar ut

Ja Lightning får redan flytta ut.
Jag fick honom i en sådan där riktig fynd lot på köp nu på Tradera för 250kr och där i låg även en mint Wind Whistler samt en del andra ponier i varierande skick, vissa var jättefina bl a Lightning och en massa massa tillbehör.
 Han har dock en repa på andra sidan av symbolen (men det är också hans enda fel) så jag hade tänkt sälja honom men kunde inte slita mig från honom så det hade blivit först nästa år men just nu går en vän (som är ponysamlare) genom en mycket tuff period i livet med dödsfall i familjen så även om det är en tillsynes klen tröst så är det alltid något och plöstligt så känns det inte alls jobbigt att släppa iväg honom som det annars hade gjort vid en vanlig försäljning. Men han blir ju kvar i Uppsala så jag ser honom samt andra tidigare ponier jag haft min samling då och då :) Han har sin ljusgula grodborste och gula ribbon med sig. För mig är han den stiligaste boy ponyn av dem alla. Jag hoppas hoppas innerligen att jag hittar honom MOC en dag.

Till Mickan



Idag tänker vi på alla våra nära och kära som lämnat oss, även våra älskade husdjur. Om man inte har möjlighet eller ork att tända ett ljus vid gravarna så går det lika bra att göra det hemma om inte annat så finns dem där i våra hjärtan för alltid.


Kommentarer
Postat av: Mickan

Åhh, Bella...jag är helt rörd av det du skrivit. Tack fina du <3 Du är otrolig! Han är den finaste av alla, så ståtlig! Du vet att han kommer till ett bra hem o får se honom när du vill :)

Med din tanke o gest är Du otrolig, jag kan bara idag säga TACK <3

Du är en fin människa o jag värdesätter dig o vår vänskap..

Kramar

2011-11-05 @ 19:06:05
Postat av: Sannalitens.se

Svar: Okej, jag har typ inte gjort något annat än att jobba. Nu ser jag fram emot min vinterresa till Mauritius om knappt en månad. Skulle du resa bort något i vinter nu? Kramar!

2011-11-05 @ 19:40:30
URL: http://Sannalitens.se
Postat av: Night Flies

Tack Mickan jag blir röd av dina ord nu och du ska veta att jag också värdesätter våran vänskap högt. :) Oh jag vet att han får det duper duper bra du har så fint åt dina ponier i glasskåpet :)

Massa massa kramar på dig

2011-11-05 @ 20:01:56
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies
Postat av: felicia - fotokobran

har fått den fantastiska äran att hålla alla krossade hjärtans dag tävling i samarbete med blogg.se.

Varför inte delta du också? Det krävs inte mycket, och priset är finfint!



direktlänk: http://fotokobran.se/2011/november/alla-krossade-hjartans-dag-tavling.html#comment

2011-11-06 @ 14:40:10
URL: http://fotokobran.se
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Åh så gulligt :)

2011-11-06 @ 21:32:22
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0