award

 

Nu följer några saker som man ska göra när man fått denna award;
Länka till den man fått den av, fullborda de 5 meningarna och skicka den till 5 andra bloggar.

Fick denna Award av; Madde / Mamma och blivande fröken.

1. När ingen ser eller hör mig… dansar jag omkring hemma haha

2. Jag går aldrig hemifrån utan… Mitt lippgloss eller läppstift!


3. Min blogg heter som den gör för att jag…
Night Flies är namnet på min uppfödning av hoppkaniner så den heter Night Flies Hoppkaniner, vad jag fått Night Flies vet jag inte men jag är ganska bra på att komma på namn till kaninerna som jag tyckte både lät fint och hade en innebörd.

4. Om jag vågade skulle jag… gjort klart mitt exjobb för länge sen men jag erkänner jag har värsta prestationsångesten, det är inte bara ännu en tenta eller uppsats utan det är en big deal för mig.

5. Om tio år kommer jag att…
jag vet inte, jag tycker sånna frågor är läskiga men kanske jag är kvar i Uppsala och jobbar på universitetet, tio år är tyvärr ingen tid...

Nu skickar jag den här vidare till..













och


En Sköldpaddas Dagbok





Kommentarer
Postat av: Kashaya

Tack tack.=) Ska ta itu med den när jag får tid. Allt bra med dig idag?

2011-10-14 @ 11:17:10
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0