garderoberna

Nu har jag äntligen fått ordning på garderoberna. Förutom linneskåp så har jag två garderober för mina "vanliga" kläder och sen en för skor och en för klänningar. Här är två bilder på min lilla walk in closet garderob där jag har mina klänningar och numera också väskor, den ser mycket mindre ut på bilden men man kan faktiskt gå in där även om det är litet och jag skulle givetvis precis som alla andra vilja ha en jättestor walk in closet. Jag upptäckte att jag inte hade målat här inne så det får bli nästa projekt :D

Ursäkta den otroligt sneda och suddiga bilden men ville få med allt :)

Imorgon hoppas jag att det börjar trilla in lite ponisar det va länge sen nu


Kommentarer
Postat av: beciell

Ja det låter ju inte helt fel! :) kanske ska skita i frossardagarna då ;) äter du efter något speciellt schema? viktväktarna kanske? dom är ju rätt generösa ändå, och så funkar det.. dock inget jag går efter.. men vet folk som lyckats bra med metoden!

2011-10-05 @ 00:00:32
URL: http://beciell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0