Heya!

Vad gör ni en lördagskväll som denna? Själv sorterar jag mina satin ribbons och nu har jag rätt ribbons till alla -yay! Lite lagom sådär när man inte har något bättre för sig, snacka om att vara inbiten samlare men nåja sen håller jag på at färga utväxten också. Ibland är det tur att man har en mamma som säger åt en om såna saker för annars kan jag gå med en utväxt hur länge som helst och jag borde väl ha lärt mig från körkortsbilden hur fult det är! Men nej, tydligen inte. Som sagt, jag önskar att jag kunde ägna lika mycket tid åt mitt hår som åt mina poniers hår där vart enda strå ska ligga perfekt.
Well, annars hade vi en tävling idag i klubben, jag va inte med utan jag var bara med och hjälpte till under morgonpaset dvs bära fram hinder och banbygge men tyvärr måste jag säga att sammarbetet i klubben inte fungerar till 100%, det är svårt när folk uppfattar saker och ting olika och svårare blir det om man inte kan diskutera problemen som uppstår, jag har lite svårt för folk som inte kan ta kritik eller iaf inte ens lyssna för det måste jag ändå säga att jag börjar göra för jag vet att jag knappast agerar perfekt själv men då lyssnar jag också på vad andra har att säga till mig för som sagt ingen är perfekt och ingen kan tillmötesgå alla men man kan iaf vara lyhörd mot varandra, det är det minsta man kan begära faktiskt -så skärpning detta måste vi bli bättre på Uppsala Läns Kaninhoppare -rak kommunikation! Det är inte så attraktivt att drabbas utav högmod, nog för att vi är duktiga men ingen har tävlat i var enda klubb i hela Sverige det senaste året så vi kan inte jämföra oss med hela Sverige.


Kommentarer
Postat av: ann =P

Det är faktiskt mysigt att fixa med ponies och deras tillbehör ibland,avslappnade på något sätt !Man vill ha lite ordning och reda bland pony grejorna!! Själv måste jag gå igenom alla borstar och kammar som jag har till mina ponies, känns lite gruvsamt men det måste göras ...=)

Ha en fortsatt trevlig helg :)

2011-10-09 @ 10:27:55
URL: http://http:countsnew.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag håller helt klart med dig där! Känner mig less på att aldrig få reda på vad man ska göra, och om man gör något blir det bara tokigt....

2011-10-16 @ 19:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0