Okt. 3, 2011

Äntligen har jag tagit tag i att rensa garderoben och det är så mycket man sparat på och jag fattar inte varför. Okej det är svårt att göra sig av med vissa plagg som man har nåt speciellt med som "Oh den hade jag då" men nej, det är oftast bara att göra sig av med för man kommer troligtvis aldrig att använda den igen så om det fortfarande är så som nytt -ge bort eller sälj på loppis så kanske nån annan får glädje av den istället, man får tänka lite så.





Här är min Lickety Split Plush nu när hon plattats och torkat, mycket mjukare hår.

Här är julbollarna jag köpte på loppisen igår, jag vet fortfarande inte var jag ska hadem men det är ett senare bekymmer.


Kommentarer
Postat av: Jenny

Åh vad söt Plush:en är ^^ vill också ha en sån, i alla fall Glory^^

2011-10-05 @ 20:15:37
URL: http://mymlplife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0