En liten varning

En liten varning eller åt oss ponysamlare: just nu ligger det uppe 6 st MIB:s och MOC: på ebay från en säljare, den ena är Wind Drifter, en pony som jag jättegärna skulle vilja ha. Jag tänkte precis maila säljaren och fråga om hon vill skicka till swe då jag tyckte mig känna igen alias. Någonstans i bakhövve låg det nåt om att jag läst på arenan att denna är en bedragare. Jag gick in på arenan och såg att Stormy (paradise*auction på ebay) och ebelievespecialties1 varnar för denna säljare som för några år sen scammade alla som kom i dennes väg, systematiskt. Båda dessa säljare är stora säljare av MLP på ebay vad gäller allt från MOC, MIB, Loose och tilbehör och jag har handlat en hel del av båda och kan säga att dessa är absoluta toppsäljare, bland de bästa som finns -det finns kanske två, tre till som kommer upp i deras nivå i hela världen och som jag har stött på hittills. Jag kände att de var på sin plats att informera om detta då Wind Drifter är en pony som kan gå ganska högt och det är inte så kul att förlora 1500 kr, kanske mer på just ingenting. Hon har även en massa loose ponier uppe! Här är alias på ebay:

scottishdeerhound1234


Jag tycker synd om dem som budat och kan bara hoppas på att hon har bättrat sig och sköter detta denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0