Hey everypony!

Hej alla!

 Jag uppdaterar bara lite snabbt nu här för jag är hur trött om helst. Har tentat idag det kändes för en gångs skull bra fast jag var jättenervös. Sen träffade jag Nina, vi skulle kika på det nya stället vid stationen men det va fullt redan kl 18 en torsdag innan löning what?! Jag vill inte veta hur mycket folk det är där imorn isf. I övrigt kan jag säga att jag trivs med emf kursen, att fördjupa sig och hamna lite i sånt där drömtillstånd som när man var liten och då man iaf hade lite fantasi. Jag upptäckte idag att jag var enda tjejen på hela kursen. I övrigt håller en satellit på att falla ner på jorden och en partikel som färdas snabbare än ljuset kan ha upptäckts fast det tror jag inte... och just nu I give a....btw min säng är helt underbar och min No 1 MOC ligger uppe på auktion :)


Luv U!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0