lite av varje

Just nu läser jag bl a Keith Richards självbiografi Livet, den har fått väldigt bra recensioner och det som är lite speciellt är att han skriver helt själv till skillnad från alla andra kändisar. Denna bok är inte som alla andra självbiografiska böcker om Rolling Stones utan denna är något utöver det vanliga -killen kan skriva helt enkelt :)

Jag var in på Kicks idag och tänkte utnyttja mina rabatter där, en mascara behövde jag ändå, bestämde mig för att prova Cat eyes från Maybelline någon som provat? Och så var jag ute efter Maria Montazamis läppstift men givetvis var den redan totalt slutsåld likaså hennes handväskor ahh!

Nej, nu ska jag ta och damsuga och sen ska jag försöka hinna med och skriva ett inlägg om när jag plattat Lickety Split Plush hår :)






Kommentarer
Postat av: Jenny

Var mascaran bra? ^^ Åh, Maria Montazamis väskor är fina! Synd att dom var slutsålda :/ men du får säkert tag i en senare.

2011-09-23 @ 23:53:55
URL: http://mymlplife.blogg.se/
Postat av: Night Flies

hmm ja jag vet inte än jag såg att den va böjd prova bådadera det va inte som i reklamen såklart ska ge den ett nytt försk med lite mer grun make och ögonböj behövs typ. Ja det ska finnas en butik ute på Lidingö som kan ha just den väskan jag vill ha ska kolla det annars så får man boka upp sig och då kommer den i oktober så det är väl OK och läppstiftet kanske skulle komma in igen nästa vecka (de hade inte räknat med detta tryck) men asså jag tycker det visar på att en kvinna i den åldern inte är uträknad från skönhetsindustrin snarare tvärtom -hon har slagit rekord och brädat alla modeller tummen upp ju! :D

2011-09-24 @ 00:31:46
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies
Postat av: Jenny

Okej okej :) Aha hoppas den kommer tillbaka i lager då. Precis! :D Och även fast hon och hennes familj har väldigt mycket pengar är hon ingen som skryter om det eller tar plats osv. Sen att hon är sig själv. Jag gillar verkligen Maria Montazami :)

2011-09-24 @ 01:13:43
URL: http://mymlplife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0