Sept. 10, 2011

Så nu har jag städat i ponyrummet och rensat ut saker  lite var stans. Jag fattar inet hur det kan bli så mycket grejer varje gång trots att man knappt köper nått nytt typ, tror jag.  Jag har lovat mig själv att så fort nya ponier kommer in måste något annat bort så mängder med kassar och kartonger har slängts eller skänks bort eller sålts och ändå är det så mycket kvar. Den här gången slängde jag faktiskt lite julpynt, det var ändå bara gammalt taskigt julpynt från 70-talet som man iaf inte använde -kill your darlings bara!

Här är en bild på ponyrummet nu eller iaf en del av det. Sen har jag bytt sommarkransen mot en höstkrans samt bytt gardiner, det gör vi minst fyra gånger per år hur ofta byter ni?

I kartonger är det alltså ca sex stycken ponier i varje och inte det som står på kartongerna som bilar m m.


Kommentarer
Postat av: Fröken Nattfrost

Vilken vacker krans! Jag byter nog gardiner ungefär... tre gånger om året, ibland fyra. :)

2011-09-11 @ 13:58:54
URL: http://nattfrost.blogspot.com/
Postat av: Chanel

My goodness jag kommer ev behöva göra inbrott i ditt ponnyrum. Så du vet. Apa. : D

2011-09-11 @ 21:53:55
Postat av: Night Flies

haha jadu jag förstår känslan jag tänker samma sak när jag ser andras ponyrum med en massa MOC/MIB -själv tycker jag inte att det är så mkt till samling än men jag älskar de ponisar jag har och är väldigt rädd om dem och oerhört tacksam att jag har just dem :)

2011-09-11 @ 22:09:55
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies
Postat av: Ann

Oj vilket bra pony förvaring ! Riktigt stilrent och snyggt det gillar jag! Älskar din moc taf merry w, verkligen en av mina favo ponies =D Önskar att jag också kunde ha så fint och ordning på mina ponies, men bor man i en lägenhet/två så får man göra det bästa av det hela / snygg blogg du har =D

2011-09-12 @ 16:55:24
URL: http://http:countsnew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0