Sept. 19, 2011

Nu blir det lite seg uppdatering då och då men jag kan säga att jag höll på och fixade till två i natt för att få i ordning sovrummet och nu är det OK, bara tavlorna jag måste få lite koll på bara. Jag fick hemleverans på min
Mischa Barton väska imorse som jag hade beställt, den är vit och verkligen utläcker -påminner lite om Maria Montazamis väskor men den här lämpar sig att ha i skolan tänkte jag då man sliter ganska mycket på väskan men annars så är ju Marias väskor snäppet vräkigare så de får bli när det är finare väder -jag beställer nog en brun MM då :)

Annars har jag känt mig superflitig och pluggat i bibblan på skolan för att få lite lung och ro. Well, trodde jag iaf -jag har inte fått mycket gjort ahh! Jag blir superirriterad på alla just nu, alla är ju sjuka, hostar och snörvlar i ett och sen kommer det folk man känner ja ni fattar det blir inte mycket gjort där heller.
Jag försöker bara vara artig fast jag har lärt mig att man inte ska vara så artig mot dem i på "Ångan" det kan lätt missuppfattas tyvärr så -nej jag försöker bara vara social och artig. Jag har gått journalistik och lärt mig att det är kotymt att ställa följdfrågor och that's it! Inget annat! Surprise va?
Så jag kände att det var viktigt att ta upp för det händer alltför ofta tyvärr.

Här en bild på väskan och sen på min Lickety Split plush men hennes hår ska plattas så får väl ta en efterbild sen. En viss hund vräkte sig ordentligt imorse. Han var helt överlycklig över den nya sängen -inta alla hundar som får en sån fin födelsedagspresent eller ja, halva sanningen iaf hihi :)


Kommentarer
Postat av: ann =P

Rikigt snygg väska !!!

Bara älskar my little pony plush Lickety Split! Hur gör du när du plattar hennes hår ?? Har också några mlp plushisar som skulle behöva gå till frissan, men inte vågat greja så mycket med dom =)



Ha det gott/A

2011-09-20 @ 17:24:05
URL: http://http:countsnew.blogg.se
Postat av: Jenny

aww söt bild på hunden ^^

2011-09-20 @ 22:51:48
URL: http://mymlplife.blogg.se/
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Snygg väska :D

2011-09-21 @ 08:59:20
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0