uthämtat idag -Helados MOC! :D

Oh my! Idag hämtade jag ut paketet som det stod Australia på, det visade sig vara från Flurry på Druvis. Ibland är Posten för roliga och skriver vad de nu kan hitta på paketet trots att avs står haha! Så det var alltså Helados i paketet, den gröna Lickety Split MOC! Jag va sååå spänd och undrade om det skulle kännas som det gjorde första gången jag mötte MLP där på Stor & Liten i Uppsala och det var ingen mindre än Lickety Split som jag mötte då men dock den rosa ordinarie varianten. Denna här är från Argentina och jag är så otroligt impad och konfunderad över hur det kan finnas MOC nirvanas??! När jag vet hur det kunde va hemma i Spanien med en mamma next door som till mitt stora förtret slängde in barnens ponier i tvättmaskinen -ahhh!

Kortets papp är lite tunnare och mjukare och baksidan är lite sträv, ingen glatt yta som i övrigt.




Kommentarer
Postat av: Monya

Aaah. Ser någon mer som diggar my litte ponys, har ett skönt gäng på vinden som bara väntar på att få komma ner :) Btw... Köp en cerise gran, eller turkos :P



//Monya

2011-09-07 @ 22:30:52
URL: http://blueeiz.blogg.se/
Postat av: ann =P

Den där ponyn kollade jag också på, den är rikigt fin !! Köper sällan moc nu för tiden blir bara om jag hittar någon som jag verkligen måste ha !!! men dom är helt underbara stort grattis till ditt fina pony fynd, lite avis är jag allt =D



Ha det gott/A

2011-09-09 @ 10:07:46
URL: http://http:countsnew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0