Windy Italy

Och här har vi då Whirleys Windy som hittades på loppisen i helgen. Hon är skrubbad med tandborste och diskmedel, sedan fick jag ta aceton på den värsta smutsen men jag har även kokat henne, använt white tandkräm, limmat på huvudet igen och sen har hon fått stå med balsam (L'Oréals rosa balsam) i över en timme, solat och plattat håret två gånger. Manen var hopplös! Det var så svårt att få ordning på när det såg så där klippt ut som det kan göra på Majesty och Sprinkles.

Som ni ser har Windy Italy Moondancers pose istället för Moonstones pose och har tryckta symboler istället för glittriga, saknar kindroser och sen är hon ljusare och mattare lila kroppsfärg än HK versionen.
Men som sagt, den här damen behöver solas en hel sommar till för att få bort den sista playwearen på öron, hovar och horn samt rosa tuschen runt ögonen men med tanke på hur hon såg ut innan så är hon ganska OK efter bara en veckas jobb.

Nu har jag lagt in en förebild och tyvärr syns inte all ingrodd smuts på bilden men tänk ingrodd smuts och grådaskig färg på det sen full med svansrost samt full med rost inuti.

Före




Efter


Kommentarer
Postat av: Retrophilia

Du skulle ha tagit en före-bild, hon ser ju superfin ut nu! Vilket fynd! :)



Sv: Angående 7-tales. Min Melody kom med stickers, när jag återupptog mitt samlande så funderade jag var hennes kam hade tagit vägen. Jag var väldigt noga när jag var liten och sparade alla tillbehör. Jag sparade dom små häftena som följde med också. I ett av häftena är 7-tales utbildade med stickers. Kanske att det var en 2-release eller något! :)



Haha, helt rätt! Lika att blogg.se väljer ut ett "intressant inlägg" eller blogg. Då handlar inläggen oftast om att "Anna har köpt en ny kofta, kolla in hennes blogg" eller "Anna gillar inte Vanessa Hudgens nya frisyr, gör du?" Totalt IQ befriat!

2011-09-01 @ 20:09:51
Postat av: Retrophilia

Sv: Ska hälsa på mina föräldrar i helgen så då kan jag scanna in häftet, det var som vanliga stickers, med motiv som hör ihop med deras personlighet. Jag ska ha ett klistermärke kvar, får se om jag hittar det också :)

2011-09-01 @ 20:49:56
Postat av: Jannica

Hej :) Ja alla har olika åaikster angående lchf. Jag försökre köra det i början men SÅ MKT fett klarade jag inte av. Nu kör jag lite av allt :)

2011-09-01 @ 22:50:44
URL: http://jannicaaenneby.blogg.se/
Postat av: aurora

Hon ser fin ut, bra mycke finare än den italienska pony jag en gång hitta på myrornas.

2011-09-01 @ 23:37:37
Postat av: Kashaya

Åh den där var fin! Sv. Nej sällan man orkar ta itu med att rensa garderoben. Tyvärr får jag inte in allt igen trots att jag gjort mig av med flera kassar med kläder...=/

2011-09-02 @ 11:41:01
URL: http://kashaysblogg.blogspot.com
Postat av: mymlplife - Jenny

va fin Windy blev efter att du gjorde ren henne :)

2011-09-02 @ 22:00:52
URL: http://mymlplife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0