Heya!

Förlåt för att jag inte bloggat på så länge!
Jag vill verkligen be om ursäkt till er alla.
Hoppas att ni haft en underbar påskhelg! Min har varit helt underbar! :)
Jag har sett hur många det är som ändå varit inne varje dag utan att jag skrivit något alls -sorry allihopa men nu kommer det att komma en del inlägg framöver iaf :D Jag har egentligen så mycket att skriva om och nu så här i nattens hetta... he he det där lät väldigt fel men jag ska ska i lugn och ro svara på lite frågor som dimpt in:
- Ja, jag samlar bara på G1:or! Jag har en G4 MIB men det kommer jag nog inte behålla länge till :)
- Ja, jag ska posta något nytt här snart, något mycket extraordinärt men ingen MOC/MIB dock -så håll ut!
- Nej, jag är inte gift med någon Dallas-oljemiljadär som köpt alla ponies åt mig men jag är nog lite av en GCB allt ;) Ha ha! Dallas next hun! Nej, men underligt är det att statistiken skjuter i höjden när man använder rubriken "Äntligen ska Tex få komma hem!" eller nåt sånt när allt jag menade var att min My Little Pony Tex från min barndom skulle få komma hem till mig MOC och alltså ingen hårding från Texas som varit i Afghanistan i 3 år eller sånt sånt -so, hold your horses!

XOX

Bella




TEX



Kommentarer
Postat av: Grodaaa

Jo, jag försöker ialla fall. ^^ Haha

Om någon sa att jag hade lika fint hår som Maria Montazami skulle jag ta det som en riktig komplimang! Hon har ju fantastiska lockar den där kvinnan ;) hehe

Druvis? Nej, det gör jag inte. Vad är det? ;) Låter intressant! :D

2012-04-11 @ 00:35:06
URL: http://grodaaa.blogg.se/
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Kul att du bloggar, saknat dina inlägg. Blir så nostalgisk härinne :)

2012-04-11 @ 13:01:33
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Night Flies

Tack Madde jätteroligt att höra :D

2012-04-11 @ 16:18:53
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0