April 29, 2012

Hey allihopa!

Igår jag var på Kaninens Dag ute på Ultuna med klubben. Vi hade en liten uppvisning i kaninhoppningen men dagen började men en föreläsning och sen fick vi i klubben gå runt och kika på Djursjukhuset i Ultuna, jag tyckte det va lite läskigt precis som jag tycker att det är med sjukhus. Jag har varit på SVA en gång tidigare och det var väldigt otäckt kan jag säga...

Sen träffade jag Whirley och det var så kul för Aragon att äntligen få leka lite med Simpi igen :D. Jag hjälpte henne även med att locka en superfin Surprise som hon hittat på en loppis -ska lägga upp bild när jag är klar -verkligen ett superfynd!

Här i Uppsala är Valborgsfirandet i full gång, på Ångström byggdes det flottar för fullt hela veckan och det är ett ganska stort jippo det där med en massa andra saker at göra samt öltält och sånt (många verkar skolka ganska rijält under den veckan), igår var det Svalborg, idag är det Kvalborg och i morgon är det alltså Valborg så det är fullt ös hela tiden men eftersom att jag bott i Uppsala till och ifrån i stort sett hela mitt så brukar jag inte delta något dessa aktiviteter men imorgon ska jag och Charlotta på eftersläppet på Slotten (för en gångs skull sa jag göra något ha ha)





Igår var det fint väder och tillskillnad från Ångström där det alltid är kallt inomhus oavsett hur varmt det är ute så var det väldigt varmt och kvavt inne på Djursjukhuset i Ultuna. Mina kaniner höll på att storkna.

Puss!


Kommentarer
Postat av: Gealach

Åh, vad kul! Vi ska börja koppelträna lille Julius snart så att han kan få komma ut och leka lite i gräset i sommar...

2012-04-29 @ 23:15:21
URL: http://gealach.wordpress.com
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Kul de ser ut :) .

2012-04-30 @ 08:31:01
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Linnea

Det är ju jättroligt med sådana saker :D

2012-04-30 @ 15:57:34
URL: http://svartkanin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0