Hemma Igen!!!

Oh tack alla! Va roligt att komma tillbaka till kalla och ruggiga Sverige men att få läsa så himla mycket trevliga kommentarer värmde verkligen. Så nu vet ni, att jag inte svarat pga att jag all inlägg varit tidsinställda och jag har haft en riktigt semester på 6 år dvs utan internet! Och därför har jag inte kunnat varken kollat eller svarat -jag ska svara på dem alla imorgon men just nu krånglar min dator så imorgon ska jag ta min nya dator och se till att svara på allt! Jag har haft det helt obeskrivligt skönt och roligt på alla sätt och vis men jag måste ändå säga att jag blev otroligt rörd av alla era fina kommentarer -tack, från botten av mitt hjärta! :) I love U all!

Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och nybliven fröken

Låter underbart :).

2012-08-31 @ 06:50:16
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0