Baby Love Melody MIP

Baby Love Melody MIP

Twice as Fancy Baby Ponies Mail Order

Set:
Baby Dancing Butterflies, Baby Sweet Tooth, Baby Up, Up, and Away, Baby Milky Way och Baby Sugarberry.

Alla dessa har en mamma som ser likadan ut men med några skillnader jag ska ta upp nedan. De kom alla i samma set kallat Twice as Fancy Ponies (First Edition). Samtliga baby ponier ut detta set är helt bedårande och jag skulle givetvis vilja ha dem alla! Detta är min första och jag
köpte henne samtidigt som Baby Buggyn från Axistra på Druvis.
Dessa gick alltså enbart att beställa via mail order.

Baby Up, Up, and Away samt Baby Sweet Tooth är enhörningar istället för som deras mammor som är earth ponisar. Baby Milky Way kan ha sin blåa hårslinga antingen i mitten (HK) eller längre upp (China) beroende på om hon är HK eller China. Mamma Sweet Tooth hette Lollipop i UK och mamman Sugarberry heter Strawberry Fair i UK. De baby ponierna som är i China tillverkade har ingen lugg vilket de tillverkade i HK har.




Kommentarer
Postat av: Katarina

My little pony <3 :) Har lagt till dig på Bloglovin' nu :)

2012-02-13 @ 19:02:20
URL: http://kattahhh.blogspot.com/
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

En kompis hade den vuxna :D . Kände genast igen den :D

2012-02-13 @ 20:40:26
URL: http://www.saramadeleine.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0