en shopaholics bekännelser

Det är bara att erkänna att det är så och inte för att jag skulle sitta och bikta mig på bloggen men kom igen, det är lika bra att erkänna som varenda shopaholic känner. Och detta är till trots ett viktigt ämnde att ta upp som kan drabba hysteriska MLP samlare.

Man fyller ut ett hål i sitt hjärta, tomheten -så är det i grund och botten vilket kan bero på en massa saker i livet.

Jag vill inte sluta som Tori Spelling med bortslösade arv och lagerlokaler fulla med lådor efter lådor med bara massa massa saker.

insåg att jag var på väg in i det och ville ta tag i det innan jag hamnade i en sådan sits, skulle aldrig ta lån men vem vet kanske man hade hamnat där tillslut?

Det har inte blivit mycket ponybloggande på sistonde men det kommer nog lite framöver, vi i ponygruppen ska ses igen, jag ska börja planera lite smått för vår årliga fest i sommar, jag har en deflockad Ribbon på väg och lite tillbehör etc.

Det handlar ju trots allt om mitt liv som samlare också....och därmed på gränsen til shopaholic, det börjar med ett shophysteri för en enda sak sen blir det en till och en till och ett beroende...


Kommentarer
Postat av: Madde / Mamma och blivande fröken

Sånt är läskigt, när man går shoppingbegär :-/.

2012-02-26 @ 13:41:28
URL: http://www.saramadeleine.se
Postat av: Tjäna pengar enkelt!

hej :D Får bara 50 bes / dag och tjänat upp 4700 på 2 veckor av bara besökarna då och tredje veckan får man pengarna och det bästa är att de inte drar av skatt och heller INGEN bluff sida! LOVAR jag ville bara tipsa, bryr mig inte så mycket annars.. :)

här är länken:

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=45861

2012-02-26 @ 17:24:52
URL: http://tjanapengarenkelt.blogg.se/
Postat av: Fizzy

Vet precis vad du menar. Oroar mig för att impulsköpen en dag kommer gå ut över min matbudget, eller ännu värre, hyran!

2012-02-28 @ 22:11:52
URL: http://fizzy-mlp.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0