Skicka David Lindgren!!!

Helt otippat, jag höll på att (som vanligt) somna vid TV:n då David väckte mig! Skickar vi David Lindgren så kommer det att gå väldigt bra! I say no more. Låten talar för sig själv och jag behöver inte höra resten av varken Sveriges eller Europas bidrag för att säga att Shout it out is the shit! Det ska krävas en Rybak för att rubba det där! Och det kommer det troligen inte så...förra året var vi ju tvugna att skicka Saade istället för Danny för att det tyvärr var plagierat men men det gick ju bra ändå :D

Ingen  Munther nej tack! Killen kan inte sjunga jag trodde katten släpat in nåt och han är i målbrottet -ge killen ett break istället.

Jag må vara tondöv (när det kommer till att ta ton själv) men på mindre än en millisekund kan jag säga låt och artist (om jag hört låten innan) därför tycker jag att musikvetenskaps tentor, där de spelar upp låtsnuttar, är rena rama barnleks Jeopardy och inget annat än roligt!

Men man kan inget annat än älska Thomas Di Leva! Hans låt behövs verkligen med tanke om att det idag finns så många, i synnerhet unga människor, som mår dåligt.
Ge aldrig upp!!!!



Kung David. Men David kommer att behöva stylas om till Eurovision för vi vill ju inte se ut som någon stureplans nörd där, det är ju samma folk ute varje natt typ -pinsamt

Nej nu återgår jag till

Shall we Dance?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0