Jan. 27, 2012

Hej alla söta! 

Jag hoppas att ni har det bra.
För mig är det fullt upp, kommer hem ganska sent så gott som varje dag och hinner inte blogga mycket. 4H vill att vi ska hålla kaninhoppningsläger vecka 27 och vi måste planera inför det, jag vet bara inte hur jag ska hinna med allt :/.
Jag blev helt förkrossad när jag upptäckte (ja, till min stora fasa) att de börjat sälja mitt absoluta favorit vin San Valentin (rött) med skruvkork! Personalen hävdade att det inte ska vara någon skillnad -bah! Det finns knappt några buteljer kvar med kork -skandal!
Har annars köpt lite saker på sista tiden en pony som kommer i nästa inlägg och sen...några ponier till haha och lite smink och sånt samt en massa lipgloss såklart :)

Jag bara älskar den här filmsnutten, det är en välkänd reklamsnutt men låten The Golden Age med Galaxy Asteroid Tour är så grymt bra och denna lilla kortfilm är ju så cool! Till den här filmen finns en filmsnutt med en story till varje karaktär i filmen.
Jag diggar Kung Fu killen stenhårt han e ju för söt! :D


Kommentarer
Postat av: Clin

Vilken söt blogg =) Hoppas du får en trevlig helg!

2012-01-27 @ 19:07:28
URL: http://emmaclin.blogg.se/
Postat av: Foto - design - ung mamma till Klara

Anmäl dig till min veckans blogg :) http://klaraochjag.blogg.se/2012/january/veckans-blogg-1.html

2012-01-27 @ 19:21:17
URL: http://klaraochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0