3 år!

Idag har jag samlat på My Little Pony i 3 år, förrutom när jag var liten förstås :) Jag har skrivit om det förr men det började med något så slumpartat som när jag skulle rensa förråden 31 juli 2009 och drabbades av värsta nostalgitrippen när jag hittade mina fina ponier snyggt uppradade i kartonger. Jag kunde inte göra mig av med dem -Sen var det kört! :D
 
 
Lickety Split var min allra första pony, när jag såg henne inne på Stor & Liten så blev jag som besatt av My Little Pony, jag tappade bokstavligen talförmågan -she took my breath away! Ha ha! Tyvärr har hennes hår blivit solblekt trots att hon stått på en hylla när jag var liten.
 
 

Kommentarer
Postat av: Arcando Wolf

Åh! Grattis för att du har varit en My Little Pony samlare i 3 år!! :D

2012-07-31 @ 15:33:42
URL: http://arcandowolf.blogspot.se
Postat av: Rebecca

Åh vad roligt! Tre år är bra länge ^^ och Lickety Split ser jätte fin ut!!
(Vilket fick mig att tänka på att jag har samlar i ett halvår på lördag :o ojoj!)

2012-07-31 @ 21:02:45
URL: http://beccapysslar.blogspot.com/
Postat av: Josefin

Hej! Jag har precis hittat din blogg och jag har precis hittat mina my little ponys i källaren och samlarlusten har väckts till liv! Du verkar ha riktigt bra koll så jag tänkte höra, jag hittade en bok på adlibris "The My Little Pony G1 Collector's Inventory: An Unofficial Full Color Illustrated Collector's Price Guide to the First Generation of Mlp Including All" av Summer Hayes, Kimberly Shriner. Är det en bra bok som är värd att köpa? Jag tänkte kanske inte bli så jätteseriös men jag är bra nyfiken :)

Svar: Hej jag precis kommit hem från min hemort Manacor och inte bloggat under hela augusti men va otroligt kul att höra! Och jag har den boken själv så jag kan bara säga köp den! Ett måste för varje samlare, den täcker iaf alla USA sålda ponier vilket är en hel del! :D
Night Flies

2012-08-01 @ 17:48:30
URL: http://enmatmissbrukareskamp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0