Dagläger på 4H med tema Kaninhoppning

I sommar ska Årsta 4H i Uppsala för första gången anordna ett dagläger med tema Kaninhoppning. Jag samt två tjejer från våran klubb ska jobba som lägerledare under den veckan. Idag är en perfekt dag för att jobba med det när regnet öser ner där ute. Jag sitter och skriver på sånt jag tycker bra att ta upp med banen i form av teorilektioner.

Vad gör ni en dag som denna?
Usch va synd det där med Sverige, inte alls kul att åka ut innan gruppspelen en är över :(


Kommentarer
Postat av: Linnea

Kan inte du lägga ut bilder på dina kaninhinder? :)

2012-06-16 @ 16:29:01
URL: http://svartkanin.blogg.se/
Postat av: Night Flies

Absolut kan jag göra det! Det skulle vara kul att gå igenom och fota alla en dag -ska försöka hinna det inom de närmaste två veckorna iaf :D Min hinderpark är ju en gammal sådan från -95 men hindrena på den tiden var väldigt fina

2012-06-16 @ 16:32:56
URL: http://nightflies.webblogg.se/nightflies

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0